Известие

Collapse
No announcement yet.

Датчик ниво масло 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ами по старите модели алфа са с биметална пластина а като остане суха е безкрайност а когато има масло е 12ома

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от yamaha88 Покажи съобщение
      Ами по старите модели алфа са с биметална пластина а като остане суха е безкрайност а когато има масло е 12ома
      Така е, защото там показва ИМА/НЯМА масло, докато при 147 е на няколко нива, мисля че са 5 и следователно резистор няма да ти свърши работа.
      sigpic

      Comment


      • #18
        ако знам колко е съпротивлението за нормално ниво ще го шунтирам но не го знам

        Comment


        • #19
          здравеите да ви попитам нещо неска както си карам и алфичката 147 ми угасна мачих я неще постоя малко и запали загря и пак угасна от какво може да е

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от yamaha88 Покажи съобщение
            ако знам колко е съпротивлението за нормално ниво ще го шунтирам но не го знам
            С потенциометър дали пък няма да се разбере ?
            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от DIDO_7736 Покажи съобщение
              здравеите да ви попитам нещо неска както си карам и алфичката 147 ми угасна мачих я неще постоя малко и запали загря и пак угасна от какво може да е
              Бягай да смениш датчика на коляновия вал.
              Хубаво е да прочетеш първо,че доста е писано по въпроса,а и питането ти не е във връзка с дебатирания проблем.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #22
                мерс е не6то подобно е

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от DIDO_7736 Покажи съобщение
                  здравеите да ви попитам нещо неска както си карам и алфичката 147 ми угасна мачих я неще постоя малко и запали загря и пак угасна от какво може да е
                  Какво общо има с датчика за маслото на колегата?
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Щом до сега не е отговорил никой, явно няма и да има кой . В нета нищо не намерих. Така, че нали си чувал притчата за неволята . Та взимаш мултицета, и мериш спрямо маса двата кабела.
                    Вариантите са :
                    1. И на двата кабела около + 5V . Взимаш един резистор от 1к , едното краче на маса, другото го връзваш на единият и после на другият кабел. Същевременно мериш какво се случва с напреженията. Едно от двете ще "клекне" . Там връзваш средният крак на един потенциометър. Другите 2 крайни - единият на маса, другият на другият кабел с 5V ( този дето не кляка) . Предварително потенциометъра дае в средата , въртиш по малко, като избягваш крайните положения и киризиш на таблото.
                    2. На единият +5V, на другият 0V . Връзваш резистора от 1к, между двата кабела и гледаш дали ще се вдигне напрежението на този , който е бил 0V на 5V. Akо да, то той е в средният крак на потенциометъра и действаш по горната схема.

                    Като превантивна мярка , свържи последователно на края на всеки кабел резистори от 200 ома / 0,125W и всички манипулации правиш след тях. Потенциометъра да е около 4,7 к (килоома).
                    Пиши после какво си изгорил
                    Шегичка, ама...то на голо дупе...нали знаеш

                    Comment


                    • #25
                      ЗДР. Можели някой да ми каже колко струва този датчик за маслото защотото моят преди 10дни спря да работи.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от em4o_ep Покажи съобщение
                        ЗДР. Можели някой да ми каже колко струва този датчик за маслото защотото моят преди 10дни спря да работи.

                        цената е 100-110лв.

                        Comment


                        • #27
                          днес пробвах с резистори и бнищо не става намалях съпротивлението но нищо не се промени изобщо.
                          на единия кабел има 11в а на другия нищо(в определена случай става -)тока перз съпротивлението се промени но индикацията не

                          Comment


                          • #28
                            Akо просто си го шунтирал през резистор както при датчиците с биметална пластина логично е да не стане . ( а има опасност и да изгори някъде нещо)
                            Прочети малко по-нагоре какво е писал колегата dobromirski и действай по неговата схема .


                            Минава ми и друга идея но нямам подходящ датчик за да експериментирам - с транзистор вързан в схема отворен колектор да се направи буфер но пак трябва да се знае колко е активното съпротивление . Някой ако може да намери вътрешната схема на датчика за да може да се умува и да измислим нещо .
                            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                            Comment


                            • #29
                              За какъв ток ми говориш и къде точно го мериш, не ми е много ясно !
                              Ти прова ли да вържеш резистор от 1к между двата кабела, и да видиш този който е "нищо" дали става "нещо" ? (мериш НАПРЕЖЕНИЕ спрямо МАСА ( ламарината наколата)
                              ПП: това с тия 11V малко ме озадачава.
                              ПП2 : Всяка 147 ли има такъв датчик? , че мойта не си спомням да има ! Ако има ще сляза да премеря моят, че ми е жал направо за теб

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                                За какъв ток ми говориш и къде точно го мериш, не ми е много ясно !
                                Ти прова ли да вържеш резистор от 1к между двата кабела, и да видиш този който е "нищо" дали става "нещо" ? (мериш НАПРЕЖЕНИЕ спрямо МАСА ( ламарината наколата)
                                ПП: това с тия 11V малко ме озадачава.
                                ПП2 : Всяка 147 ли има такъв датчик? , че мойта не си спомням да има ! Ако има ще сляза да премеря моят, че ми е жал направо за теб
                                Само тия с голямото екранче на таблото - между оборотомера и километража.
                                Има с малко, където няма ниво на масло.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X